Maar wanneer doe je het nou wel goed?
Uitleg, foto's, filmpjes ed zijn misschien wel handig
(Graag wel in Jip en Janneke-taal zodat iedereen het begrijpt
)Edit: ik bedoel inderdaad het rijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(Graag wel in Jip en Janneke-taal zodat iedereen het begrijpt
)

DreE schreef:Men weet altijd heel goed te zeggen hoe het NIET moet, maar om uitleg te geven hoe het WEL moet, daar schort het dan vaak nog wel aan...
Wat het perfecte plaatje is volgens diegene
pubelia schreef:Je doet het goed om geen topics te openen met filmpjes/foto's van het paardrijden. Je doet het in de ogen van gemiddeld bokt toch zelden goed, of je moet ergens in de Z/ GP rijden....
(het gros, niet allemaal) StalNollie schreef:najah gaat dit wegens je topic waar commentaar werd gegeven of het gebruik van een iets te strenge hand.
daar werden overigens wel goede tips gegeven,
maar inderdaad soms word dit niet gedaan, en staat er ies van ik reageer hier niet op of wat dan ook,
maar het is soms moeilijk om iets te beoordelen vooral met fotos vanwege de momentopnames, maar het is soms ook moeilijk want niet ieder paard moet je rijden zoals het ind eboeken word beschreven.
maar ik vind persoonlijk haal eruit wat je eruit kan halen en negeer de rest
Kan nl heus wel tegen kritiek

sjeik schreef:Ik moet onderbouwen? Ik dacht dat je hier niks moet
Je hoeft niet ver te zoeken om genoeg topics te vinden, waar in staat dat Anky, Edward en vele anderen gemeen zijn omdat ze LDR toepassen.