Vanmorgen om kwart voor 8 van bed. Het was de bedoeling om er om 7 uur af te gaan maar me bed lag te lekker

'Baasje het is halg 9 's ochtends, WAT DOE JE HIER!?'
Toen moest ik madam over tuigen dat ze toch echt mee moest komen want vandaag gaan we wat leuks doen.
Toen een uitgebreide poetsbeurt gegeven en de beentjes schoon gespoten. Daarna dekentje opgedaan en ben ik naar de trailer gegaan. Hooitnet opgehaald en die gevuld ( wat ik dat lastig om in je uppie te toen, sta ik daar met me slapperige kop met zo'n ding te kloten).
Tegen een uur of 10 kwamen me ma en stiefpa er al aan met de auto en hadden de trailer er achter gezet. Toen moest Laica de trailer op...

Met een beetje geweld gewoon de trailer ingeduwd en klaar voor vertrek.
Het was toch wel wat langer rijden dan dat ik dacht maar goed. Aangekomen zagen we Dennis en Leon al met de kar onderweg. Even vragen hoe ver het was ( voordat we weer verkeerd rijden

Op het terrein gekomen trailertje neergezet en Laica eruit gehaald, mdam loopt er gewoon in alle rust uit. Daar kwam karin (Dust op bokt) ook al aan. Trailer naast die van ons gezet en Sjefke eruit halen. Moest trouwens wel lachen hoe dat ging. Sjeke wordt even aan z'n staart getrokken en komt er dan keurig *alleen* de trailer uitgelopen.

Dit is Sjefke dus, hij heeft zo'n heerlijke baby-face

Ondertussen waren Leon en Dennis er ook al aangekomen en kwam Maya er ook aan. We konden dus gaan.
Foto's van onderweg zijn er helaas niet maar er was veel gras en veel boes-boes

Onderweg ook nog ff lekker een stukje geraced tegen Snowdon met Dennis en Leon op de bok ( moet nu weer lachen bij de gedachten hoe hun op de bok zaten met zo'n rotgang en al die heuveltjes, kuilen en bochten). Ik mooi voorop met Laica

Op een gegeven moment hadden ze er toch wel genoeg van en had ik does gewonnen, nananana

We zijn ook nog bij een meer geweest en daar zijn we nog met de pony's het water in geweest. Ik stond wel verbaasd dat Laica erin ging aangezien ze in het Kuinderbos absoluut het niet water in wilde * roos helemaal blij

Na nog wat rond gereden te hebben zijn we weer terug gegaan.
Daar heb ik nog wat foto's gemaakt:

Voor Dennis, Snowdon en Leon.

Snowdon, Dennis en Maya op Amanda.
Dennis waar pijns jij zo over ?

Maya op Amanda, super brave pony die heel leuk over plassen heen kan springen

Snowdon.

Het hele plaatje, Snowdon net niet ont-neust

Toen ging Leon even een showtje weg geven op Sjefke.
Moet zeggen het zag er goed uit.

Dennis en Maya die staan te wachten. Oortje van Laica en een stukje manen

Sjefke, moe maar voldaan.

Sjefke, Karin en me ma.

Maya, Dennis en Leon die naar huis gaan

Ik heb een hele leuke dag gehad en ik hoop dat we dit snel nog is een keer over doen. ( sorry zijn jullie nog niet van me af

Groetjes Roos.