Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
... Wel is ze niet overal even ontspannen idd, ze trekt zo nu en dan haar hoofd er uit, maar ze is heel licht in de hand en op zo'n moment hou ik alleen contact en komt ze uit zichzelf wel weer naar beneden.. Moet wel zeggen, dit doet ze eigenlijk nooit, maar ze was vandaag best fris. Als ik ga trekken oid, dan trekt ze nog veel harder terug. Stelling in de galop is idd nog niet goed, maar daar werken we aan. Meestal gaat dit ook wel ok, maar nog niet altijd
. Bedankt voor je reactie.
,maar probeer zelf ook ontspannen te zijn.

!
Ik vind het er verder erg goed uitzien hoor!
(kerstdrukte), en dan rijd mijn instructrice haar, en deze is veel kleiner, dus geeft heel anders been. Dit voel ik gelijk.. Na het filmpje ben ik daar ook echt mee bezig geweest, reactie op actie. Zei het nog tegen mn instructrice vanmiddag, dus goed gezien..
! Galop houd ze idd altijd wat in. Middengalop krijg ik er dan ook bijna niet uit! Tips??? Links is idd de minder goede kant, en ze reageerde vandaag niet super op mn been..
!
), want ze is uit zichzelf alles behalve voorwaarts! Dus is ben ik bang ook een aangeleerde gewoonte.. Moeilijk hoor, dat paardrijden
!

geaaa schreef:Ja klopt hoor. In de galop hangt ze aan mn been, zodra ik niet drijf valt ze er uit. En de eerste lange zijde, wou ik graag middendraf, zij niet.. Vandaar dat ik daar drijf, en dit herhaal op de volgende lange zijde. In het begin was ze erg pittig, kon bijna niet eens opstappen.. En daarna steeds aanspringen etc, maar ze reageerde weer niet op mijn been.. Ik weet het, moet consequenter worden!
Zodra ik ophoud met been geven gaat ze meestal in een heel laag tempo lopen (behalve vandaag), want ze is uit zichzelf alles behalve voorwaarts! Dus is ben ik bang ook een aangeleerde gewoonte.. Moeilijk hoor, dat paardrijden
!
Hoe kan ik dit constanter krijgen?? Tips??

..