Baboesjka is maanden niet zoveel getraind, omdat de eigenaresse heel druk was. Ik verzorg Babs nu tijdelijk tot er een leaser is.
Babs loopt makkelijk nageeflijk, maar is heel zwaar in de hand. Ik heb het gevoel dat ze erg trekt.
Volgens mijn instructrice vindt ze alles nog wel moeilijk, en is ze zwak bespierd. Ze is 1.70 hoog ongeveer, en een KWPN'er. Ze is 9 jaar.
Ik zelf ben nog een beginner, (heb wel 4 jaar manege-ervaring, maar daar ben ik niet veel wijzer van geworden) nu heb ik ongeveer 6 privélessen gehad, en ik ga supersnel vooruit! (op babs en mijn andere verzorgpaard Darca)
Hopelijk zijn de foto's te zien, ik ben niet zo computertechnisch
mooi plaatje vind ik zelf. Het hoofstel zit alleen zo raar, het past helemaal niet. Mijn beugels mogen wel een gaatje langer denk ik.
volte maken. Ik mag mijn handen wel wat meer dragen.
Babs draagt springschoenen voor omdat tijdens draf haar achterhoeven tegen haar voorhoeven tikken. Ze heeft haar benen er goed onder. Maar hier nog een rustig stapje.
Drafje
Lekker actief volgens mij. Ze is wel heel onrustig in haar hoofd.
mooi plaatje vind ik! Het is een knap paard, ze doet haar best. Ze valt wel soms naar binnen.
sta-moment in draf. Ik moet proberen niet zover uit het zadel te komen denk ik. Mezelf uit het zadel omhoog laten veren in plaats van zelf actief omhoog te gaan.
Niet nageeflijk!
hier duikt ze. Ik moet dat erg oplossen met mijn kuit, maar doe dat vaak te laat.
Galop! Dan gaat ze vaak meteen heel erg hard. Hier neem ik haar nog niet terug, ze geeft nog niet na, terwijl ze dat in galop heel goed kan!
het valt niet altijd mee om mooi te blijven zitten :S ik verlies vaak mijn binnenbeugel.
Broemmmm!
weer diep naar beneden. Wel een gek moment om te fotograferen
Volgens mij vindt ze het nageeflijk lopen eigenlijk moeilijk, omdat ze zo onrustig is en duikt. Ze is gewoon nog niet zo sterk, plus dat er nog geen L ruiter op zit 
Dat was het! Met dank aan medebokker Mliez88, waarvan ik haar lieve en mooie Darca verzorg en bijrijd.
Zij maakte deze pics. Ze zijn wel allemaal vanaf het midden van de bak gemaakt, en ik rijd steeds in een richting. HOpelijk zien jullie genoeg. En hopelijk zit er nog een complimentje bij

Over een maand hoop ik onderling te gaan starten (niet met dit paard)
Groetjes van Arianna, en bedankt voor het kijken & reageren!