[MA] Wel of niet doen?
[RIJ-ITP] Privéles Royal!
[RIJ-ITP] Royal (dag voor de wedstrijd)!
[RIJ-ITP] De wedstrijd met Royal!
Vandaag had ik mijn tweede wedstrijd met Royal! Ik had er heel veel zin in en was erg benieuwd hoe het dit keer zou gaan. Het inrijden ging erg goed en Royal liep weer lekker ontspannen! Toen begon het proefje.. Het ging best goed, totdat we voor de tweede keer in galop moesten. Toen gaf Royal bij het aanspringen zo'n hoge bok, dat ik hem niet meer kon uitzitten! Ik viel redelijk hard, maar de 'schade' valt gelukkig mee! Ik ben weer opgestapt en verder gegaan. Toen ik weer moest aanspringen naar de galop, gaf hij weer een bok. Dit keer was ik erop voorbereid en kon ik gelukkig blijven zitten. Ik heb mijn proef uitgereden, voor de rest ging het wel goed.
Bij de prijsuitrijking kreeg ik te horen, dat ik 1e geworden was!! Dat had ik écht niet verwacht! De jury vond mijn proef, naast het vallen, heel netjes!
Ik heb 234 punten gehaald.'Helaas' stopte net voor mijn val, de videocamera ermee (omdat hij vol was)! Deze staat er dus niet op. Wel staat de bok erop die ernaa kwam (mijn vader had gauw wat dingen verwijderd, zodat hij weer verder kon filmen).
1. Drafje

2. Binnenkomen in draf

3. Halthouden en groeten

4. Door S van hand veranderen

5. Van hand veranderen, halsstrekken

6. Draf

7. Galop

8. Middenstap

9. Stukje film van de 2e bok!
http://www.youtube.com/watch?v=6OJt1FA9E58
10. Drafje

11. Van hand veranderen

12. Slangenvolte

13. Slangenvolte

14. Gebroken lijn

15. Omstellen in gebroken lijn
€16. Onze prijs

? Normaal word je dan toch gediskwalificeerd?