Turbo is een ruin van 7 jaar oud met een stokmaat van 1.53m. Ik heb hem zelf in gereden en rijdt hem dus al bijna 5 jaar. We rijden sinds januari dit jaar wedstrijden helaas heb ik daarvoor nooit de mogelijkheid gehad om te starten. Ik ben nu M2 met hem. Ik heb helaas geen recente foto's van een wedstrijd in de M2.
Ik kijk helaas heel vaak naar beneden en trek af en toe mijn rechter schouder omhoog.. Ook wil ik nog wel eens mijn hakken iets optillen. Ook weet ik dat ik in begin met een te lange teugel rijdt. Ik ben benieuwd wat voor tips jullie nog voor mij hebben.
Laatste L2 wedstrijd 187 en 198 punten

Hij lijkt hier zijn mond open te doen, is niet zo is schuim.

M1 ongeveer anderhalve maand terug

Jullie zijn ook echt super snel gegaan, top!
)
) Dus meer je bovenlichaam opstrekken, borst naar voren. Dan zit je al snel wat rechter. (Alleen daarbij niet je rug hol trekken) Bij foto 3 en 5 lijk je wat achter over te zitten. Maar bij de een na laatste foto zit je wel heel netjes, probeer dat vol te houden, ook je handen wat rechter zetten en niet te befaamde ' pianohandjes'
dat komt dan door de foto, iemand heeft mij vroeger streng aangeleerd mijn handen nooit neer te leggen (pianohanden) ik rijdt bijna altijd (ben niet perfect) met mijn polzen ligt naar buiten gebogen en handen naar elkaar toe en met de duim omhoog.. Zal dan wel aan het moment hebben gelegen maar ik weet 100 % zeker dat ik bijna nooit met pianohandjes rijdt
Maar dat komt ook wel.