Vandaag tussen de buien door toch nog maar even gereden
En mijn zusje wou zowaar mee met te camera.Het was al te donker om te fotograferen voor ons flutcamera'tje dus is ze maar gaan filmen.
De kwaliteit is echt om te huilen
maar ik hoop dat het jullie toch even een indrukje geeft.Ik rijd Norge nu alweer 3 jaar, ze is een 16-jarige fjord en we rijden vanaf vorig jaar ook wedstrijd, momenteel L1 met winst.
We doen de laatste tijd wat rustig aan, maar het gaat wel redelijk goed.
Het grootste probleem is Norge haar activiteit -vandaag viel dat nog wel wat mee- en de reactie voor het been -die moet echt nogsteeds beter-.
We rijden dus vooral veel overgangen en ik probeer haar zoveel mogelijk wakker te houden.
Als ons tempo inzakt zakken we automatisch op de voorhand, dus ze moet echt actiever nog.
Het wijken gaat de ene dag redelijk en de andere dag vreselijk slecht -zoals vandaag-. Hier zijn we dus hard op aan hettrainen, maar het blijft een moeilijk onderdeel voor ons.
Vooral op de linkerhand moeten we nog veel meer bezig met stelling, omdat ze zich nog erg sterk maakt en ik soms lekker met haar mee doe.
Ik vind mijn benen echt verschrikkelijk storen, mijn hakken moet omlaag & mijn beenligging moet stiller, want dit vind ik echt niet om aan te zien.
Verder vind ik dat ik nogsteeds wat trotser mag gaan zitten en af en toe dus minder streng met mijn hand moet zijn.
En dat was het denk ik wel.
Nogmaals sorry voor de slechte kwaliteit, maar hopelijk kunnen jullie ons toch nog wat tips geven

Groetjes, Nette

Dat is een punt waar we dan ook dagelijks op trainen.
niets storend aan je benen, ik vind ze wel netjes
Iluuuuvfjordjes