Ik heb hem sinds maart dit jaar en rijd hem nu ongeveer een maandje zelf. Voorheen reed mijn bijrijdster intensief met hem maar aangezien zij aan het puberen is en toch wat meer tijd met vrienden wil besteden heb ik het van haar over genomen.
Toen ik Mycro-eyes kocht was hij zeer mager en had totaal geen bespiering. Dit merk je dan ook zeer tijdens het rijden. Vooral zijn achterhand is nog zeer onstabiel en hij zit wat vast in de heupen. Ook is hij nog niet uitgegroeid, hij heeft iets wat overbouw van achter. Aangezien dit al aan het bij trekken is denk ik dat hij toch nog echt aardig groeit. Hij is nu 1.52m.
Ik heb niet heel veel foto's van mij en hem omdat ik hem dus nu pas echt aan het rijden ben. Oja let niet op mijn houding. Het zadel waar ik op zit is voor mijn kont veel te klein of net andersom mijn kont is te groot voor het zadel.. dus ik wil wat in stoelzit gaan zitten af en toe.
Volgend jaar ga ik hem starten in de wedstrijden. voor nu moet hij eerst meer bespiering krijgen en stabieler op zijn beentjes staan.
foto's:
dit zijn een paar foto's van toen ik hem net had gekocht.

1 van mijn lesklanten die even op hem reed

Dit is hem ergens in juni

ergens in Juni dit jaar

is het oude zadel van mijn sport paardje.. Heb helaas nu het geld niet een ander zadel te kopen.