Gelukkig had hij er een beetje feeling voor en staat 't paard in het midden en mis ik geen hoofd o.i.d..
Let me introduce, Zita, een 5jarige merrie van Ferro, die nog niet zo lang onder het zadel is.. Ik ben de 3e die erop rijdt.. Met de 2 vorige is het niets geworden..
Ik heb nogal wat commentaar op mezelf, nou ben ik niet de beste dressuurruiter maar een rechte rug moet toch echt wel te doen zijn,
Daarnaast moet ik meer m'n hakken uitdrukken en ik wil mijn handen ook wel is een vaste plek geven (de ene keer heb ik ze lager als de ander, ik weet wel dat ik niet meega met het lichtrijden in mijn handen, en ook niet onrustig ben of zo)..
Zita en ik moeten beide ons balans nog een beetje vinden, vandaar denk ik ook dat ik niet tevreden ben over mijn houding, bij mijn vorige verzorgpony was het namelijk wel goed..
Laat ik er wel even bijzeggen, ik rijd pas een maand op dit paardje, ik zie ook dat ze op alle foto's iets te diep loopt, ze is zelf nog een beetje aan het zoeken naar waar ze zichzelf moet plaatsen, en ik ook bij haar, wat hierboven al staat, het is vaak het 1 of het ander, of iets te diep, of totaal niet nageeflijk.. we oefenen alleen de basis en een paar extraatjes als wijken in stap en 2/3 pasjes achterwaarts.. Voor de rest is het vooral voltes, gebroken lijntjes, wendingen en slangenvoltes..

----------------------------------------------------------------------------------
Hier nog wat foto's bijgeplaatst, waar ik de spanning echt niet zie, en waar ik ook hetzelfde gevoel heb als de foto's hierboven
Hier trekt ze me wel erg uit het zadel (rug
)