Ons heenritje (door het bos) was relaxt en ze voelde al goed aan!
De foto's van de proef zijn in de binnenbak genomen, omdat de flitser aanmoest is de kwaliteit enorm achteruit gegaan dus daarom maar de foto's van het inrijden!
We hebben 2 mooie 1e plekken gehaald met een score van 190 én 193 punten!
Lynn is een kwpn merrie van 8 jaar, 1,77 hoog en is nooit eerder uitgebracht.
Ons doel :
- Goed cijfer voor halsstrekken ( we hebben hier heel erg opgetraind en werden beloond met een mooie 8!!)
- Middendraf ( thuis kan hij er soms super uitkomen, op de foto's zie je ook een mooi strekkend been maar helaas, zodra we hem voor de jury moeten laten zien valt ze vaak in de galop. We kregen voor 1 middendraf een 4, we hebben een 5 en een 6 gehaald daarvoor)
- In een mooie vloeiende lijn afwenden, niet slungelig gewoon recht. (Doordat Lynn heel groot en lang is is het soms moeilijk haar om mn been te laten lopen. Voor het afwenden bij A kregen we dan ook een 5 omdat het slingerend was.)
Ons doel hiervoor was de galop. Het was eerst een drama! Nu hebben we een ontspannen galop en kregen ook een 7!!
Eigen punten :
- Rechtop blijven zitten, ik zit heel ongelijk (hang beetje naar rechts) en moet dus veel meer op mn kont gaan zitten.
- Hakken niet veel optrekken (vaak zijn het moment opnames maar ik betrap mezelf dat ik het toch wel héél vaak zie)
- Niet te veel naar beneden kijken (uiteraard heb ik dit in mn proef niet gedaan)
Ons heenritje. Waarom Lynn dr oren zo naar voren heeft? Achja, fotograven zijn soms heel eng!
1.

Pasje naarvoren en dáár wil ik haar hebben. Loopt op eigen benen (teugels hangen vrij los) en strekt haar been ook goed. Heel braaf paard!
2.

Geen nette houding maar tenminste wel achterbeengebruik! (haha die staart)
3.

Halsstrekken
4.

Galop
5.

Galop
6.

Galop
7.

Galop (hier werd ze erg sterk)
8.

In de proef (middendraf)