Gisteren zijn er foto's gemaakt van 't rijden. 2 weken geleden heb ik ook een shoot gehad, ziet onderstaand topic voor 't verschil! :
[RIJ-ITP] Ballantimo @ work (lordloxley x elcaro)
Ons niveau is groen, dit was om precies te zijn de 31ste x onder het zadel. Hij is ruim 3,5 jaar, lord loxley x elcaro. Het is echt een schat van een dier, sinds ik van stal ben veranderd nog geen stap fout gezet eigenlijk
Gisteren toen deze foto's gemaakt zijn was hij voor 't eerst een beetje vervelend, hij wou er een paar keer tussen uit knijpen. Hij had wat stress door m'n vriend die in 't midden stond foto's te maken en het gras werd naast de paddocks gemaait. Maar ondanks dat nog hele fijne stukken gehad!
Hij ontspant echt pas als ik volledig ontspan, wat ik erg moeilijk vind. Rijd nu met een stuk lossere teugel wat hij heel goed oppakt 
Mijn houding laat vaak nog te wensen over
ik val veel voorover, deels ligt dit aan het zadel wat volgende week opgevult word. Ik rij vanaf morgen ook met een vzh zadel die wel helemaal goed ligt. Verder heb ik mijn beugels aan de korte kant.. Maar ik zit wel fijn stevig zo wat ik erg prettig vind 
Galopsfoto's zijn er niet, want hij heeft nog geen galop-knop
denk dat dat binnenkort wel komt
1. Even poseren

2. Stap

3. Idem

4. Net in draf, nog wat spanning en vlug

5. Draf

6. Even wat naar voren rijden op de diagonaal

7. Draf

8. Ontspanning

9. Even halthouden

10. Beetje rondsturen