Lara_Silver schreef:Dit kun je toch niet serieus menen??
*Voelt een reltopic opkomen.*
Maargoed, het is HAW dus ik zal proberen goed commentaar te leveren..
Witte pony: Gaan letten op je kapstokjes, pianohandjes en hoe schattig de maantjes ook zijn, voor je kijken. Daarbij de handen een vuisthoogte boven de grens van schoft naar manenkam, nu zijn ze te laag.
Bruine pony: Hetzelfde commentaar. Daarbij komt dat je je de pony er stoort met je gebrek aan balans, je moet zelf op de pony blijven zitten, niet je vastklampen aan hem.
Beiden: Jullie zijn veel te groot voor deze pony's. Veel te groot. Aub neem dit commentaar serieus want anders rijden jullie ze binnen no time aan de gort. Het ziet er bij beiden uit naar een ernstig gebrek aan evenwicht. Op een grote pony zou dat niet zo erg zijn, maar op deze pony's is het zelfs schadelijk. Zij moeten te hard werken om jullie zwenkende bovenlijf in evenwicht te houden. Aangezien jullie daarbij duidelijk geen notie hebben van het nageeflijk en over de rug rijden van een pony maakt dat de zaak er niet beter op. Voor je het weet heb je twee scheve pony's die in de toekomst rugproblemen gaan krijgen als ze niet weer correct worden rechtgericht. Ga aub opzoek naar een paar grotere verzorgpony's. Minimaal D als ik jullie lengte zo bekijk. Geloof me, die zijn er ook in overvloed en zouden veel beter bij jullie passen.
Ik hoop echt dat jullie volwassen genoeg zijn om dit in te zien en je niet gaat zitten verdedigen, dat laatste heeft namelijk geen zin omdat jullie gewoon echt fout bezig zijn zonder dat daar een excuus voor bestaat.
Super dat je je tijd hieraan heb besteed om uit te leggen