Ook ik ga een poging wagen op bokt, met foto's! Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik rij Famke nu ongeveer 5 jaar, ik lease haar samen met iemand anders, nadat ze zadelmak was gemaakt heb ik haar zelf doorgereden. Ze is nooit de makkelijkste geweest want ze sluit zich regelmatig af voor alles en iedereen, erg lastig tijdens het rijden.
Vorig jaar zijn we op M nivo gestrand, ze raakte vast in haar rug, kwam in protest en wilde verre van ontspannen. Nadat we haar hebben laten behandelen voor haar rug had ik het idee dat ik weer op het zelfde probleem zou stuiten als ik weer verder ging waar we gebleven waren. Viavia kwamen we bij Noor Tanger terecht en zij heeft ons al goed op weggeholpen!
Op dit moment werken we keihard aan ontspanning en laag lopen. Dat is ook meteen het 'probleem' want ik vind dit erg moeilijk om zo te gaan rijden! Maar de foto's bewijzen dat we het wel kunnen, dus hiermee ga ik de komende maand aan het werk!
We zijn van ver gekomen wat beteft ontspanning, dus wat we nu bereikt hebben is al super, maar het moet nog veeeel beter!
Nou genoeg gezegd, hier komen de foto's!

(doe ik ook altijd, ahum.)