Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(goed voor eigen conditie)
TolineS schreef:het valt me op dat er een paar mensen zijn die een rustdag doen na een lesdag??? dat is iets dat ik dus nooit zou doen! dan liever na de lesdag longeren voor de spiertjes los te maken en dan de dag erop rust...
TolineS schreef:het valt me op dat er een paar mensen zijn die een rustdag doen na een lesdag??? dat is iets dat ik dus nooit zou doen! dan liever na de lesdag longeren voor de spiertjes los te maken en dan de dag erop rust...

Wildgirl schreef:Het valt me op dat jullie vrij weinig je paarden echt ''vrij'' geven, dus lekker een dag of 2 dagen op het land en helemaal niets doen.
Mijn drachtige merrie loopt nou zo'n 3 keer per week een uurtje; wisselend rijden(recreatief en veel buiten)longeren,lange teugelwerk,wandelen en fietsen.
als ze volgend jaar bevallen is voer ik dat op naar evt 5 keer per week wat doen en wil ik ook weer meer rijtechnisch aan de gang; ook komt ze dan voor de wagen!