Wizzerd is mijn 4 en half jarige haflingerruin, en mijn beste vriendje.
Ongeveer een jaar geleden is hij bij mij gekomen, hij kende toen alleen de basis beginselen.
We hebben al eens een topic gestart op HAW, dit was toen ik hem een maandje of 3 had: [RIJ-ITP] Wizzerd voor het eerst op Bokt @ Work!
Ondertussen zijn we samen heel rustig op gaan bouwen.
De planning is om in Januari ons eerste B wedstrijdje te gaan starten. We hopen dan ook dat ons niveau nu zo'n beetje B-waardig is.
Ik ben me er van bewust dat we allebei nog heel veel moeten leren, maar we vinden het heerlijk om samen lekker rustig aan bezig te zijn.
We zijn nu vooral bezig met het schakelen. Zijn achterhand mag er wat meer onder, dus rijden we veel overgangen om hem lekker aan mijn been te krijgen.
Natuurlijk hebben we ook onze probleempjes waar we tegen aan lopen:
*Allereerst mijn houding, ik ben er enorm van geschrokken toen ik de foto's zag!
Mijn benen en voeten steek ik veel te ver af.
En ik moet recht op zitten en voor me kijken.
* Zoals ik hier boven al vertelde, mag Wiz z'n achterhand er wel wat meer onder. Vandaar dat we veel schakelen.
Uiteraard heb ik in en uitgestapt.. helaas heb ik daar geen foto's van.
Nou, genoeg gekletst, hier de foto's.
ze staan niet helemaal op volgorde

Please be gentle, we're still learning!
Bedankt! Klopt, dat hij nog wat op z'n voorhand loopt. Dat heeft te maken met het feit dat z'n achterbeen er nog wat meer onder mag. Wanneer dat verbeterd zal hij ook wat minder op de voorhand vallen.
En je benen niet naar voorsteken en ietsje tenen naar binnen draaien
zoals jij je Haf hebt lopen kunnen vééél mensen jaloers op zijn!