Momenteel is hij na zijn opbouwperiode weer helemaal terug op niveau en ga ik as zondag weer starten in het M.
In maart dit jaar had ik een fotoshoot besproken bij Kyliegrafie (hier van bokt),maar moest door omstandigheden steeds worden uitgesteld.
Nu eindelijk is de fotoshoot gemaakt en ben er bijzonder blij mee !!
Graag wilde ik met S&T op de foto, gewoon omdat ik dat mooi vind en ik niet zeker ben of mijn paard het Z haalt met zijn aandoening. De week voor de shoot in mijn les dus voor het eerst met S&T gereden.
De rijfoto's ben ik wat minder blij mee, want mijn houding is vanwege een zware en wat ongelijke bodem + een achteroverliggend zadel echt bagger. Ook zit mijn kinkettig niet goed vast waardoor de Stang te ver draait. Het rij gedeelte wil ik dan nog graag een keer overdoen.
Zie hier mijn knappe kerel !!

Mooie knotten !!

Knap koppie !!

Dan nu de rijfoto's:
Deze gaat nog

Deze is al minder

En dan deze nog...

De rest van de foto's komen later nog, ik zal dan de mooies nog even plaatsen.
Ben druk bezig met mijn houding en heb effe tijdelijk een bontje onder mijn zadel, zodat hij weer recht ligt in afwachting van de zadelmaker of eingelijk van een nieuw zadel.
Ik hoef eingelijk geen kritiek op mijn rijden, ik weet zelf wat er aan mankeerd , ik plaats deze foto's alleen omdat ik zo trots ben op mijn heerlijke paardje.
Maar tips zijn altijd welkom

als je geen rijtechnisch commentaar wilt, kun je beter je foto's bij ITP plaatsen ipv bij HAW
, ik heb me zo zitten storen aan mijn houding en vooral die stang, dat me dat niet opgevallen is hihih

.