We hadden eerst die keuring, daar hebben tiek en ik gewonnen Had ze sokken gewassen, en die waren zooo vol en zoooo wit En hij draafde ook echt op groot, zo gigantisch mooi! Hier dus helaas geen fotos van. Toch een fototje van het inrijden, ontzettend vage foto, maar wel ff bewijsen dat zijn sokken ECHT wit waren

De dressuur ging opzich boven verwachting, heb de afgelopen dagen eigenlijk alleen maar flink oorlog gehad met tiko, dus ik verwache er ook niet veel van. Ik ging vroeg inrijden, omdat tiko meestal pas na minimaal een halfuur een beetje loskomt, en wil gaan luisteren. Maar eigenlijk ging het inrijden vanaf het begin super, dus ben ik weer gestopt, en gewoon erop wat zitten praten met iedereen. Vlak voor dat ik moest heb ik m weer opgepakt, maar toen liep ie al wat minder, hij vond t niet leuk dat hij weer aan t werk moest. In t proefje miste hij gewoon het impuls, maar vond het verder netjes gaan, tenminste Wat Tiko betreft. Toen ik begon met rijden, was ongeveer t eerste figuur wat ik moest rijden, een gebroken lijn, ik hoor dat het wordt voorgelezen, maaar ik vergeet het te rijden! ik was al bij de E toen ik me dat realiseerde, dus dat werd een heeeele kleine gebroken lijn. Vervolgens moest ik ergens in de proef E afwenden en overgaan in stap, x halthouden. Ik vergeet over te gaan in stap, en ga van draf naar halt. Als ik daar stil sta, wist ik opeens echt niet meer wat ik deed, dus ik ga groeten!! Ik groet de pilaar!!! De omheining! ik zat echt te slapen! verder nog wel wat slordige stuur foutjes met een totaal van 145 vierde plaats. Toen ik naar de jury ging voor commentaar, zei ze dat ze voor elk onderdeel waar tiek zijn kop even in de lucht gooide, en dus niet rond en over zijn rugliep, geen voldoende heeft kunnen geven, omdat hij op de momenten dat hij niet rond liep, tegen de hand was, en ze dat niet kon tolereren Ik was al trots dat hij bijna de hele proef, op dus af en toe een paar pasje na, heerlijk nagevelijk liep, krijg je dit ..snik... Maar opzich, oke, ala, maar wat ik dan persoonlijk wel vreemd vind, dat van de elf mensen die reden, er hooguit, met mij erbij, 3 waren die hun paard ook maar enigzins nagevelijk en over de rug hadden, de recht van de paarden liepen echt gewoon uit elkaar, en werden gewoon niet naar de hand toegereden. Ik snap best dat kopie in de krul absoluut het belangrijkste was, maar t was gewoon puur dat tiek nagaf op mijn stille hand... Ook kreeg ik van haar als commentaar, dat ik hem er iets meer door heen mocht rijden, en dat ik dat moest bereiken door meer te vragen met mijn hand
Nog een dubieus punt...de midden draf..tiek vertoonde wel meer actie, ging ook harden, veruimde enigzins maar strekt niet, haar analyse van mijn middendraf. Maar had dus een 5 omdat tiek niet strekte, maar word dat dan geeist bij een MIDDENdraf?De paar fotos die ik heb, t zijn niet de mooiste, maar omdat ik er zo weinig heb, zet ik ze er allemaal op, dus ook degen waar ik belabberd zit, of tiek belabberd loopt
Hier onder paar galop fotos. Jammer dat dus bijna alle fotos galop fotos zijn, want mijn houding in de galop
Dat is dus echt de gang waar vooral ik, maar ook tiek nog wat moeite mee hebben

De enige andere foto die ik heb, is onderstaande draffoto. Dit is echt een vreselijk foto, ik weet niet wat ik aan t doen ben, mijn teugels op maat maken ofzo
Maar naar mijn idee, please, correct me if i'm wrong, loopt tiek hier wel met een actief achterbeen, ook al loopt ie niet netjes...
Ik zal snel weer eens echte rijfotos....want ik weet dat tiek en ik geen talenten zijn, maar deze fotos geven wel een ERG slecht beeld van ons
Met het springen was ik gedeeld 2e. Dat had ik echt puur aan tiek te danken! ik vergat t hele parcour, stuurde zo krap en slordig als t maar kon, maar hoe scheef en verkeerd ik ook uitkwam, tiek sprong!! Zo liev Foutloos, en 7,5 voor de stijl punten. Qua totaal was ik vierde van de twaalf, was nog wel trots op mijn tink tussen alle luxe pony's