Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
FaberSmid schreef:Zoals de naam al zegt peesbeschermers. Altijd beenbescherming om met werken, bandages of peesbeshermers.
S__L schreef:ja, bandages..... Ik heb een keer ergens gelezen/gehoord dat het zo heet onder die dingen kan worden dat ik er meteen mee gestopt ben!
_kajo_ schreef:Altijd? Als het niet echt nodig is, dan liever niet. Mijn paard moest na haar 'ongelukje' echt een heel arsenaal aan beenbescherming om (springschoenen, peesbeschermers, kogelbeschermers). Ze presteerde het namelijk om met haar rechter achterbeen haar linker voorbeen aan te tikken. Nu gebruik ik alleen nog kogelbeschermers omdat die echt nodig zijn, daar zitten binnen een mum van tijd mega grote krassen op en die verslijten we bij bosjes. Was het niet nodig geweest dan had ik die ook meteen afgedaan.
Bandages vind ik echt de grootste ondingen maar dat is mijn persoonlijke mening, wat een ander doet moeten ze zelf weten.
FaberSmid schreef:S__L schreef:ja, bandages..... Ik heb een keer ergens gelezen/gehoord dat het zo heet onder die dingen kan worden dat ik er meteen mee gestopt ben!
Nog nooit verschroeide haren of benen mee gemaakt. En nog geen enkele blessure, hopelijk blijft dat zo.
FaberSmid schreef:Nog nooit verschroeide haren of benen mee gemaakt. En nog geen enkele blessure, hopelijk blijft dat zo.