Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

knollentuin schreef:ik vind die man zo bijzonder,hij pretendeerd de oplossing te hebben voor kreupele paarden en beweerd dat hoefkatrol niet bestaat![]()
hij leidt mensen op die een kursusje bij hem volgen van een paar dagen[daar dik voor betalen] en als ze dan les gaan geven dragen ze per lesklant een percentage af aan de meester himself.
hij vind zichzelf enorm geweldig en klopt zichzelf continu op de borst![]()
mijn vriend is het niet ,beetje bescheidenheid is hem vreemd...
ik moet daarentegen zeggen heb m wel eens iemand zien helpen met een heel scheef paard wat door rechtrichten beter ging lopen,het klopt wel wat hij zegt,alleen het rechtrichten komt al uit de eeuwen oude klassieke rijkunst[steinbrecht:rijdt je paard voorwaarts en richt het recht] en niet bij deze super commerciele zelfingenomen kwast.

). Maar ik gok zomaar dat er weinig manege's zijn waar je het woord rechtrichten hoort...

Citaat:Onze jarenlange ervaring leerde ons dat hoefkatrolontsteking en kreupelheid BIJNA altijd het gevolg zijn van een verkeerde training
Antoine pretendeerd juist dat er heel vaak verkeerd getraind wordt en dat dat ten kosten gaat van het paard.