sinds vorige week vrijdag heb ik mijn nieuwe paardje! Dit was de 3e keer dat ik haar reed en er moet nog hèèl veel gebeuren.
Het is nog làng niet zoals ik het wil hebben.

Ik zal Lonneke - naam word nog veranderd voor als ze op wedstrijd gaat ideeën zijn zèèr welkom
- eerst even voorstellen.Lonneke is een Nubertus r (v. Nimmerdor) nakomeling met als vader van de moeder Aron, volledig NRPS papier zit er dus bij.
Waar we voornamelijk aan werken is dat Lonneke niet zo vreselijk staakt, wat inhoud stijgerend rondjes draaien om de achterbenen en stijgerend achterwaarts lopen, dit is absoluut GEEN medisch probleem aangezien ze helemaal nagekeken is, het is gewoon een stukje dominantie wat ze ook met het in en uit de wei en stal halen heeft. Alleen stijgert ze dan niet maar maakt ze dit op een andere, doch directe manier wel duidelijk
Ook ben ik bezig met het zorgen dat ze iets actiever op het been word of terwijl niet gaat plakken aan mijn been en niet zo diep komt.
Nou goed, als ik ook nog over mijn eigen houding moet gaan vertellen wat ik wil verbeteren ben ik morgen nog niet klaar
Dus dat laat ik aan jullie over haha. 1.

2.

3.

nu snap je vast de positie van mijn hand op foto 2

4.

5.

6.

7.

8.

9.

Nou, kom maar op met het commetaar
) mevrouw al een fikse rodeo begint, van achter naar voren rijden mòet wel anders loopt ze dus gewoon niet. Uiteraard neem ik je tips mee in het rijden!