.Inmiddels al weer een tijdje terug sinds ons laatste topic, dus hoogste tijd voor een nieuwe! Deze foto's zijn van vorige week maandag, daarvoor had ik 2 weken niet gereden. Hij was erg druk en vervelend, maar uiteindelijk toch nog wel wat leuke foto's gemaakt!
Even in het kort:
Naam: Tobias (Askal van Sporkingshove).
Ras: Belgisch Trekpaard
Leeftijd: 4
Geslacht: Ruin
We rijden geen niveau, puur voor de lol. Af en toe moet meneer eraan geloven en doen we ons best in de bak, maar we besteden allebei onze tijd liever aan buitenritjes. Als vergelijking het vorige topic: [RT-HAW] Dressuurcrack Tobias (trekpaard) @ work
Op verzoek van veel mensen (en van mezelf) heb ik het een tijdje geprobeerd met een trensje, ipv van deze stang. Aan het begin ging dit al lastig, gewoon even wennen dacht ik.. Maar dit pakte toch totaal niet goed uit, hij werd er alleen maar sterker van, begon af en toe ineens te rennen, gooide zn tong erover etc. Hier moest ik dus heeeel snel weer mee stoppen, want hij begon zelfs het ontzag voor de stang te verliezen voor de wagen! Helaas, al blijft ik het met longeren e.d proberen met trens. Veiligheid van ons allebei staat toch altijd nog voorop
.Daar gaan we! Ingestapt e.d uiteraard gedaan, geen foto's van.

1. Dat zijn wij!

2. Ik moet voor me uit kijken!

3. Kijk hem eens stoer zijn
.
4. Stukje verruimen.

5. Zo moet het
.
6. De galop gaat beter en beter!
En dan gaan we nog even 'springen'
.
7. Wat een hoogte!

8. Yihaa!