Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dan nog zou ik nog even lekker in de bak met haar oefenen, ze is er misschien gewoon nog niet zelfverzekerd genoeg voor
In ieder geval suc-6!
Hij probeert ook vaak gewoon om te draaien zodat ie naar huis kan, en dan issie heeel sterk.Royen schreef:Ter afwisseling?? Het paard is net onder zadel en heeft dus genoeg nieuwegeit om zich heen! Ik zeg: Ga lekker in de bak een band opbouwen, schriktraining in de bak doen en oefenen met maatjes en zonder maatjes te zijn. Jij bent zijn steun en daar is hij nog niet zo zeker van
Hoe oud was ie dat je hem in hebt gereden? Want als hij net 3 is geworden was ie al een tijdje onder zadel? Erg vroeg hoor, die botten en aanhechtingen zijn nog helemaal niet gesloten...
Jitske3 schreef:haha ja inderdaad, heeft mijn paard ook. Het lijkt ook net alsof ze zoeken naar iets waar ze van kunnen schrikken, gaat echt nergens meer over. mijn paard is van elke bewegend ding bang. van wind, bewegende mensen op afstand, of dieren. fladderende vogels. brommers, scooters. Maar gelukkig schrikt ze niet door er tussenuit te peren maar zakt ze een meter omlaag haha