Na 5 jaar lang pech met me bijrijdpaarden gehad te hebben kon ik eindelijk me droom waarmaken. Op 30 augustus hadden mijn vriendje Tristan en ik eindelijk ons debuut.
We hadden geen stress, totdat meneer niet wou trailer laden. Hierdoor hebben we veel tijd verloren en zo ook met het losrijden. Ik heb niet te tijd kunnen nemen die ik eigenlijk nodig had om los te rijden. Verder heb ik met heel erg veel plezier gereden.
Ik was net een week terug van vakantie en het rijden ging ook niet heel erg fantastisch, op de dag van de wedstrijd ging het gelukkig stukken beter.
Wel was Tristan erg kijkerig, het jury hokje was de 1e helft van me proef erg eng. En de veulentjes die heen en weer op het land naast de bak liepen te rennen waren ook erg interessant. We hebben tijdens me proef heel wat gehinnik gehoord.
Omdat er zoveel te zien was tijdens me proef viel hij erg terug op me been, wat erg zonde was want in de losrij baan reageerde die juist onwijs goed. Hierdoor werd de aanleuning ook slechter. Hier ben ik dan ook voornamelijk alleen maar op af gerekend. Verder moesten alleen me voltes wat eerder ingezet worden en 1 galop ging niet helemaal fantastisch. Verder was het voornamelijk me aanleuning. Ik ben toch benieuwd wat jullie van ons debuut vinden!
Commentaar is welkom, maar houd het asjeblieft wel netjes. We hebben gewoon voor ons plezier gereden en ik heb een geweldige dag gehad! Voelde me het gelukigste meisje voor het eerst.
Kijk en geniet:

Mijn grootste vriendje
.
Het losrijden

Handen rechtop

Spiegels hebben we thuis niet
!
Tijdens de proef

Galop, het blijft een moeilijk punt omdat die hier erg sterk in wordt en vaak zijn neus eruit gaat drukken.

Halstrekken

Stukje rechtuit, misschien dat ik mijn schouders meer naar achteren moet plaatsen.

Hier wordt die al wat sterker, hij weet dat de galop er hier aan gaat komen.

Middenstap

Gebrokenlijn

De mooiste voor het laatst, ik vind dit zo'n fijn beeld geven!

Met plezier sluiten wij onze proef af
! Het was een geweldige dag!
. Dromen komen uit!Ik wil voornamelijk Madelon en Diana bedanken. Diana is de eigenaresse van Trist, ik verzorg/bijrijd hem dus!
En Madelon is mijn steun en toeverlaat tijdens de wedstrijden
! Want zij rijd me met de trailer en leest me met alle liefde voor! Super bedankt
!En Diell voor de foto's samen met lieve Chantal die mij zijn komen suporten!

Mijn punten waren 178 in de 1e proef en 166 in de 2de proef. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vonden!
We are going to sparkle like diamonds in the sun, and diamonds are forever.
So, let's shine together,because it's only you and me!
Groetjes

Maar, leuk paard! 
Ziet er goed uit voor de eerste wedstrijd.
heel leuk om te horen.