Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Over rechtrichten in het algemeen ben ik ook wel nieuwsgierig naar, of daar onderzoek naar is.
flugeltje schreef:Heino schreef:Als in met je eigen paard of een serieus opgezet onderzoek, Flugeltje?
4 bekenden van mij... Niet echt een succes kan ik je zeggen.
Sonja_vR schreef:flugeltje schreef:
4 bekenden van mij... Niet echt een succes kan ik je zeggen.
mar hebben ze het ook correct uitgevoerd?
dat is op deze manier natuurlijk niet te zeggen
maar ben benieuwd naar serieuze onderzoeken + resultaten idd, voor zover dat mogelijk is

Citaat:De basis van de dressuur is toch om een paard recht te richten en op eigen benen te laten lopen ?? Hij doet niet veel anders.
Cowgirl schreef:Citaat:De basis van de dressuur is toch om een paard recht te richten en op eigen benen te laten lopen ?? Hij doet niet veel anders.
Waarom komen er dan toch zoveel mensen bij hem ?
Er schort dus iets aan onze basis dressuur en dat heb ik toch echt niet van mijzelf. Ik hoef maar bij mij in de rijbak te kijken om te zien hoe slecht het is gestelt wat betreft basis rechtrichten. Het draait nog steeds allemaal om dat koppie in de krul want dan is het goed.
Ik zie in mijn omgeving veel goede resultaten incl mijn eigen paard destijds. Maar goed dat is nog geen medisch onderzoek.
Cowgirl schreef:Citaat:De basis van de dressuur is toch om een paard recht te richten en op eigen benen te laten lopen ?? Hij doet niet veel anders.
Waarom komen er dan toch zoveel mensen bij hem ?
Er schort dus iets aan onze basis dressuur en dat heb ik toch echt niet van mijzelf. Ik hoef maar bij mij in de rijbak te kijken om te zien hoe slecht het is gestelt wat betreft basis rechtrichten. Het draait nog steeds allemaal om dat koppie in de krul want dan is het goed.
Ik zie in mijn omgeving veel goede resultaten incl mijn eigen paard destijds. Maar goed dat is nog geen medisch onderzoek.
elibeest schreef:ik heb wel gehoord dat ze eerder dit jaar weer met een onderzoek gingen beginnen, op de ledenvergadering werd er ook gevraagd naar scheve paarden die een bepaalde datum in een bepaalde kliniek aanwezig konden zijn. en de eerste metingen waren schrikbarend, zoals Antoine altijd al beweerde was er inderdaad een heel groot verschil tussen het gewicht dat het paard droeg op het rechter en linker voorbeen van de testpaarden. Verder weet ik t ook niet.
elibeest schreef:Heb afgelopen zaterdag nog navraag gedaan bij Antoine zelf tijdens de ledendag van paard en recht.
De beide onderzoeken (het onderzoek dat TS bedoeld en het onderzoek waar ik het in een eerdere post over had) zijn vroegtijdig afgebroken omdat de testpaarden binnen 20 minuten stuk voor stuk weer rad liepen. Aangezien de medici dat niet kunnen verklaren zijn de onderzoeken gestaakt en hoor je er niemand over.
Ik denk dat onderzoek doen heel goed mogelijk is, vind dit wel een flauw verklaring