vandaag kwam Esmee alle jonge paarden op de foto zetten voor de verkoop. Ze heeft ook nog
een paar minuten gevonden om wat foto's van mij te schieten.
Ware Glorie is een 6 jarige merrie, met een veulen van 1,5 maand aan de voet. Ons niveau is niks, zondag hebben wij ons B-debuut. Ware glorie is sinds begin dit jaar ohz en ik rijdt haar sinds maart. We zijn sinds begin augustus serieus aan het werk aangezien ik toen terug kwam van vakantie en zij haar veulen had gekregen.
Onze "probleempunten" zijn voornamlijke haar ontzetten ruime gangen. Dan zou je denken dat is toch geen probleem, nou wel als je met een redelijk groen paard in een 20× 40 baan wil gaan starten want die is vooral in de galop vrij klein!!
Een tweede puntje is mijn houding, door rugproblemen (zie hiervoor andere topics) ben ik snel geneigd om in de verlichte zit te gaan zitten, mijn schouders naar voor te doen en mijn benen te ver naar achteren te leggen vooral als ze sterk wordt. Het valt mij op de foto's ook op dat ik een erg bolle rug heb.. (en ja ik heb geld gevonden
)De foto's zijn gemaakt tijdens de les, om precies te zijn ging ik net de proeven oefenen, waaronder de leuke ruime galop! Hier zijn voornamelijk foto's van. En het was tevens de eerste keer dat we in de wei reden..
Nou kijk en geniet

En kleine baby's worden groot!

Ik zou zeggen brand los!!
Er is nog wel wat spanning te zien in de galop maar dat zal denk ik grotendeels komen door de wei? Verder wat je zelf al zegt: schouders iets meer naar achteren en trots op je paard zitten. Het kan natuurlijk ook het moment van de foto's zijn maar ik zou haar zelf wat meer van halshouding laten wisselen
Dus ook af en toe wat langer en lager, en van daaruit weer oppakken.