Met een bolletje kaas in mijn hand sprong ik in de auto en gingen we op weg naar de manege. Verleden week mocht ik op Dancer rijden mijn lievelingspony. Maar op wie moet ik nu? Met deze vraag stapte ik uit de auto en rende meteen de stal in, keek op het bord waar alle kinderen staan ingedeeld en op welke pony ze moeten. OOOOOOhhhhhhhh nee he ik moest op Oliebol, ( de naam zegt al genoeg. ) Dat was een klein, dikke, gedronge shet.....
Ik op Olie dat kan niet.
Maar ja het stond er toch echt.
Olie stond al klaar in de binnenbak, ik deed mijn beugels goed en stapte op. Nog geen twee seconde later vloog olie weg en viel ik er af, met een klap kwam ik op de grond terecht en wat ik toen zag....... dit kan ik haast niet meer omschrijven.
een engel met een bijzonder paard...... ben ik dan dood en komen ze me halen.
DIT KAN NIET, ik gilde het uit MAMMA HELP ME DAN!
maar ik zag mamma niet en Olie zag er zo anders uit. Was ik zo groot of was Olie zo klein geworden.
Ik keek mij ogen uit en voelde mijn hart in mijn keel bonzen. Ik begon te huilen en te snikken. Ben ik dan niet dood? Op dat zelfde moment hoorde ik een stem, wees niet bang voor mij ik help je, kom sta maar op.
Het paard keek mij aan en lacht, zie je wel je kan het wel. Nooit opgeven en blijven proberen ooit zal jij een kampioen zijn.
Het paard steigerde en toen zag ik het, het paard heeft vleugels en een grote hoorn op zijn voorhoofd.
Hij steigerde nog eens en sloeg zijn grote vleugels uit.
En met een gigantische sprong vloog hij weg en verdween.
Was dit echt of droomde ik nu?
Ik weet niet meer....

.
Gave foto's. Moet wel super gaaf zijn om daaraan mee te doen!