Heb al even geen wedstrijden gereden maar dat wil ik binnenkort weer gaan doen. Ik ben nu zelf vooral bezig met haar galop. Die vind ze nog wel een beetje moeilijk, ze begint nu wel na te geven maar kan soms naar binnen vallen of neemt teveel stelling aan tijdens een volte. Dit begint nu wel steeds beter en beter te worden!
Verder ben ik ook een beetje bezig met het wijken hierbij wil ik nog wel eens teveel stelling naar binnen nemen of loopt ze over de buitenhand weg. Ook mijn houding is niet echt super, mijn handen moet ik echt zelf leren dragen, ik hou ze af en toe zelfs zo laag dat ik mijn vingers open schuur aan het zadel
Hier ga ik dus veel aan proberen te werken, nu ik de foto's heb gezien zie ik toch dat ik ze ook wel héel erg laag houdt. Als ik stelling vraag wil ik ook nog wel eens mijn hand naar achter nemen in plaats van mijn hand meer van de hals te doen. Ik zou dus graag vooral tips krijgen voor het werken aan een betere houding, de galop en het verdere uitwerken van wijken.
Verbeterpunten:
- tenen naar binnen en hakken meer naar beneden
- meer stelling van uit mijn hand. (wil nog wel eens de teugel naar achteren nemen in plaats van opzij zeg maar)
- handen zelf dragen
- paard rechter houden in de galop
- paard rechter houden tijdens het wijken
- Voeten niet zo uitsteken

Echt zo'n ander Fjordje dan Tim en Bart! Je hebt dr leuk lopen...en de punten zie je zelf, komt vast weer helemaal goed met wedstrijden..succes!
, doe ik ook nog wel eens, anders kan ik er met mijn spoor niet bij.. 
doe ik niet meer aan tijdens het rijden