Dit is mijn 16 jarige haflinger ruin genaamd Stender van Werkhoven
Ik heb hem een half jaar geleden gekocht.
Hiervoor had ik een andere haflinger die een beetje verwaarloosd was door de vorige eigenaar
Hij was ook met sporen ingereden waardoor hij geen vertrouwen meer had in de ruiter.
Gelukkig heb ik hem alle vertrouwen weer terug gegeven alleen hij heeft die van mij afgenomen.
Tijdens het opstappen op mijn vorige haflinger is hij er met een rotgang vandoor gegaan waardoor ik nog net mijn voet uit de beugel heb kunnen halen en daarna met een flinke smak op de grond viel.
Ik brak toen mijn bekken en daarna was ik totaal mijn vertrouwen kwijt.
Niet alleen in hem maar ik durfde op geen 1 paard meer te rijden.
Ik besloot om hem te verkopen want hij stond inmiddels al 2 maanden bij mij stil.
Maar toen kwam ik Stender tegen en ik had zo'n verdriet dat ik niet meer paard deed rijden en besloot Stender te kopen.
Hij was toen 15 jr en heeft M gelopen met mennen.
Het was eigenlijk helemaal geen paardje wat onder het zadel werd bereden maar toch was ik er verliefd op.
Hij was zo lief en ik probeerde met hulp weer te gaan rijden.
Nu ben ik eindelijk zo ver dat ik weer helemaal alleen durf te rijden.
Je ziet me wel met protector rijden maar dat is ivm rug klachten na het breken van mijn bekken.
Mijn houding is nog niet helemaal zo goed maar mijn vertrouwen is helemaal terug.
Dankzij mijn lieve Haf Stender.
ff warm lopen

Lache kan ik ook weer

Geconsentreerd drafje

Stap

ff halt houden

Comentaar mag gegeven worden.
Binnenkort ga ik ook weer lessen nemen, maar het belangrijkste vond ik dat mijn vertrouwen terug zou krijgen

Let vooral op je tenen.

denk idd wel om je tenen
en leuk dat we weer een fan bij hebben