Na een tijd wagen wij ons ook weer eens aan een HAW topic.
Het gaat een beetje met ups en downs. De ene dag kunnen we elkaar wel achter het behang plakken en twijfel ik erg of het ons wel zal lukken samen en de volgende dag loopt ze heerlijk en geeft ze mij een goed gevoel.
Na onze les van afgelopen woensdag loopt ze weer veel beter, daarvoor kwam ze weer vaak omhoog, zonder reden. Tijdens de les zijn Zif & ik beide goed aan het werk gezet en we hebben veel huiswerk mee gekregen, waar we nu lekker mee aan de slag zijn.
Wat voor mij het moeilijke punt is is loslaten, dat ging vandaag erg goed, maar het moment dat Zif vastpakt, ben ik geneigd ook vast te pakken, en dan is het einde zoek

Ook heb ik nog moeite met mijn houding. Vooral in galop moet ik meer op mijn kont zitten en mijn benen lang maken en in draf moet ik nog veel oefenen op het doorzitten.
Zif loopt tijdens het losrijden erg fijn, maar als ik haar wat meer oppak komt ze er nog wel eens wat tegenin en dan is de aanleuning onrustig.
Tijdens het wijken valt ze snel erg terug in tempo.
Genoeg waar we nog mee bezig zijn dus

We rijden op dit moment L2 dressuur met 5 winstpunten. Ik hoop aan het eind van de zomer M1 startgerechtigd te zijn, dat is wel ons doel.
Wat betreft de slof, ik hoef hier geen commentaar op eigenlijk, aangezien hij er zelden echt aan staat. Het is alleen ter begrenzing, binnenkort gaan we zonder proberen!
Hier de foto's:
Eerst losrijden

Dan wat meer oppakken

Commentaar & tips zijn welkom, maar hou het vriendelijk

Groetjes Rilla
Super!

. 
)
en bij de ene wijkfoto komt je hand een beetje vreemd opzij?

.