ik heb een 7jarige haflinger die altijd super heeft gelopen. dit jaar indoorkampioen dressuur geworden. daarna stilgestaan wegens blessure. daarna opgepakt en nooit meer fijn gelopen. er was vorige week een paar dagen dat ze weer lekker liep zoals ik het wilde. ik zag het weer helemaal zitten om de kampioenschappen (lees: zaterdag 25juli) te rijden. vandaag weer gereden en weer zo erg protesteren. niet rond willen. in draf en stap op sommige momenten wel en heel fijn en de galop dan gaat het fout. ik weet echt niet wat ik moet doen. instructrice zegt naar voren denken. maar werkt niet. heb vanalles geprobeerd en waarschijnlijk is het iets kleins net als vorige week sporen afgedaan en ze liep super
. ik weet op dit moment niet of ik haar wil houden. en als ze slecht loopt is het vaak nog zo dat ze dikke winst loopt. en voorderest is ze gewoon ontzettend leuk. ik hoef geen antwoorden van neem les want dat heb ik. of van ik zou haar verkopen want daar heb ik niks aan. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Het is wel een levend wezen met ook gevoel.