Afgelopen zondag ben ik weer voor het eerst in 5 jaar officieel op wedstrijd geweest met mijn held Daijano
Daijano is een ruin met een leeftijd van 18 jaar, afstammeling van Darlington.
Dressur vind hij leuk , maar springen vinden we beiden veeeel leuker.
We hebben in Duitsland aardig wat wedstrijden bezocht en veel plezier gehad toen naar Nederland verhuisden toen begon de ellende
Daijano en ik zijn wegens blessure een geruime uit de running geweest en daarna durfde ik het wedstrijd terrein niet meer op.
Ik dacht dat het nooit meer zou kunnen , maar niks bleek minder waar te zijn, hij herstelde super goed en zit super in zijn vel!
En toen kwam het nieuws ;
Zaterdag avond werd mij verteld dat ik opgegeven was voor wedstrijd “verrassing” het moest er een keer van komen
ooooo ok nou daar gingen we dan Knikkende knietjes , maar wel met goede spanning!
We zijn in de B gestart met de behaalde scores 1 ste proef 182 en tweede *** ik ben fout gereden dus heb een hoop -2 gescoord
De winst is binnen , we gaan nog wat dressur proefjes doen en dan eindelijk weer onze passie het springen oppakken.
Commentaar over mijn houding,.. ehm yep ik ben een springer dus een kromme bannaan is er niks bij
, mijn handen staan te vast en mijn benen liggen erg naar achter( hij is ook niet de dunste hoor) ja eigenlijk geen top zit, maar ik doe mijn best!
Be nice, het gaat er mij om dat ik na lange ellende eindelijk met mijn trots weer kan showen
Komt ie dan he
traantjes in mijn broek whaahhh

Ik was zo trots op hem, hij heeft zich zo gedragen de tranen waren amper te houden

Bedankt voor het kijken Daaag
Het blijft toch een schoontje
Denk inderdaad goed aan je handen! Zeker bij die binnenteugel mag de spanning er af, durf af en toe eens te lossen. Je gaat goed meid!