-Precies 3 jaar geleden zag ik Mirei voor het eerst:

Ondanks dat ik haar niet zo ontzettend mooi vond (nou okay ik vond haar zelfs ontzettend lelijk
Dr manen zagen er niet uit omdat ze er halverwege een heel stuk kort van had geschuurd en ze deed me aan een teckel denken door die korte pootjes van dr
) was ik meteen verkocht toen ik mocht proefrijden.. wat een ontzettend vrolijk beessie was dat!!! En ik had al heel wat Haflingers gezien en proefgereden om de 'perfecte Haf' te vinden en nergens had ik echt het idee van JA dit is 'm.. totdat ik op Mireille zat tenminste
Voordat we haar kochten hebben we haar natuurlijk eerst laten keuren door een dierenarts en ze was helemaal gezond dus toen konden we haar al snel naar ons thuis halen, waar Lent al een week eerder gearriveerd was
Ze waren meteen vriendjes, gingen elkaar poetsen enzo... maar helaas nam Lent na een week ofzo de leiding op zich en moest Mirei voortaan een beetje bij Lent uit de buurt blijven
Maargoed zo stonden ze erbij op de eerste dag bij ons:
Mireilles eerste zomer bij ons (let niet op die blubberpoten
)
Herfst 2000

Nu slaan we 2001 even over en komen we in de zomer van 2002 terecht (*hier kreeg ik mn digi
*)
Augustus 2002
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/74305/incoming/amooi(3).jpg[/img]
Oktober 2002

December 2002
Januari/Februari 2003
Maart 2003
Mireilles springrecord van 1 meter (behaald op 20-03-03
)Actiefoto's van Mirei
(die jullie vast nog wel kennen want dit is allemaal nog vrij recent
)En nog even een van de foto's van gister (zijaanzicht om te vergelijken met de allereerste foto
) Dit is dus precies 3 jaar na die eerste foto in dit topic 
En??? Vinden jullie haar veranderd of niet?
Danielle
veel mooier figuur en ook idd veel mooiere manen

dus kep de moed opgegeven dat ik ooit nog foto's van veulentje Mirei of foto's van dr moeder te zien zal krijgen... maarja