Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kuggur schreef:Ik zou een driejarige niet eens ín, laat staan dóórrijden; driemaal raden waar die onbalans vandaan komt....
Kuggur schreef:Ik zou een driejarige niet eens ín, laat staan dóórrijden; driemaal raden waar die onbalans vandaan komt....
) Heel veel succes! 
Kuggur schreef:Altijd vervelend als mensen je niet vertellen wat je wilt horen hé. Natuurlijk is het jouw keus erop te gaan zitten. Succes met je paard verder.
Kuggur schreef:Altijd vervelend als mensen je niet vertellen wat je wilt horen hé. Natuurlijk is het jouw keus erop te gaan zitten. Succes met je paard verder.
crossmonster schreef:Word het een nieuwe rage om paarden dan pas met hun 5e in te rijden?
!
) te nemen van iemand, die een ontzettend ruime ervaring heeft met paarden inrijden en uitbrengen in de sport. Ik rijd nu dus 3 keer in de week in de bak en ik ben van plan om vanaf volgende week ook 1 keer in de week een kort stapritje buiten te gaan maken (niet in mijn eentje, hoor
)
en ik blijf dit topic volgen