.Gisteren (13-04-2003) naar Oostende geweest met mijn baasjes. Oostende ligt in België aan de kust. We waren om kwart over 7 vertrokken met de auto. Dat betekende dus: even maffen op een autostoel
Ik laat jullie wat foto's zien van de dag.
Hier met mijn huismens (moeder van Mireille)
Helaas was ik 2de geworden. Ik heb nu een reserve (een kwart) punt CAC.
Dat betekend voor land waar wedstrijd gehouden word. In dit geval dus voor België. (ik ben nu dus op weg om Belgiesch kampioen te worden!)
Deze hond: Shinko, is eerste geworden
De Junior Handeling met Mireille
Bij het gewoon showen draait het om mij. De mooiste hond wint. Maar bij Junior Handeling draait het om de handler (de persoon die mij aan een gouden kettinkje vast heeft
)Mireille deed dit pas voor de 2de keer en het is verschrikkelijk moeilijk. Ik ben verplicht tussen Mireille en de Keurmeest in te blijven en op haar tempo mee te lopen en verschillende figuren te lopen.
In de eerste selectie ronde zijn we afgevallen. Volgende keer beter dan maar!
Omdat Oostende aan de zee ligt zijn we maar meteen die dag naar het strand gegaan!

Op eens kwam het water te dicht bij!
Even met de mama van Mireille poseren!
I am the King!
En dit ben ik (in het midden natuurlijk) met de papa van Mireille en Mireille zelf!
Daarna zijn we op een teras gaan zitten en hebben daar iets gedronken en gegeten. Ik heb lekker pizza gehad
en ik werd wel heel erg moe op dat moment
Wanneer we het eten allemaal ophadden zijn we terug gelopen naar de auto en zijn terug gereden naar Nuenen (huis) waar Yuuki op mij zat te wachten.
We hebben samen een flinke tijd gespeeld en ik ben toen moe op mijn matje gaan liggen en ben in slaap gevallen!
Het was een super leuke dag!
Over twee weken is er nog een show, dan ga ik natuurlijk weer mee.
En Mireille gaat dan Junior Handeling met Yuuki doen!

(owja, met Junior handeling heb ik een lekkere grote zak met snoepjes gewonnen!
)Kusje van Keiji!