Varnoldi is een 7-jargie stravinsky en heeft bij zon vorige eigenaresse al ZZlicht gelopen en wij zijn samen gelijk in het Z1 begonnen omdat ik allebij dit niveau goed aankunnen en ik deze klasse mocht starten.
Wedstrijd verliep vandaag ondanks het warme weer vrij goed, er zaten wat banketstaaf foutjes in (o.a. in galop aanspringen als we weg moeten draven) wat dus wat puntjes kostte maar verder twee nette proeven die resulteerden in een 1e en 2e plaats met 214 en 216 punten. We hebben nu na 3 wedstrijden 5 winst in het Z1.
Waar we op moeten letten:
- niet kantelen in het hoofd
- handen netjes rechtop
- geen kapstokjes
- niet te diep laten komen (vooral bij het uitstrekken)
Het is nog zeker niet perfect maar we doen ons best en we vormen nog niet zo heel lang een combinatie maar ik been zeeeeeer tevreden over hoe we het tot nu toe hebben gedaan op de wedstrijden en ook thuis. Ik heb in ieder geval HEEL ERG BLIJ met mijn kanjer en ik hoop dat onze harde werken terug te zien is in de foto's van vandaag!
Losrijden, hier had ik hem al wat opgepakt. Opzich mooi plaatje alleen kapstokjes en handen mogen nog iets rechter op

Zelfde commentaar als hierboven en hakken meer uitdrukken

Inzet van een wending

fijn drafje. Linkerhand zit raar maar ik was net mijn teugels korter aan het nemen vandaag ook de te losse stang

Inzet appuyeren, iets kanteling in het hoofd handen iets ongelijk

Contra galop in de proef, handen mogen meer rechtop

Drafje, beetje uit een vreede hoe genomen en lijkt daarom op de voorhand en te diep maar dat viel gelukkig mee
wel mooi actief achterbeen[img][http://94.100.116.11/636850001-636900000/636892901-636893000/636892986_5_ZHVw.jpeg/img]
netjes vierkant halt en afgroeten

strekken, mooi over de benen maar knik in mijn pols en wat te lang/diep. Echt een moment waar goed te merken en ook zien was dat hij toch wat last had van de warmte. Thuis gaat de oprichting tijdens het strekken nu erg goed maar als het dan zo warm is en je er al en flinke proef op hebt zitten wordt het toch wel een beetje veel voor hem

Drafje, hmm volgens mij zit mijn zadel iets scheef....

Wegrijden richting uitgestrekte galop (goed voor een 7)

moe, warm en tevreden!

Dat waren ze!

.

geen idee waar het dit keer aan lag, denk het mooie (erg warme) weer dat mensen geen zin hadden om te starten..