Gisteren had ik wedstrijd en is Mariska langs geweest om foto's van mij en van Jill te maken.
Hij liep redelijk, 2 foutjes maar dat kan gebeuren. Normaal hebben we dik winst bij zulke proeven maar gisteren dus niet, we gingen met een 9e en 7e plek naar huis zonder winstpunten. Iets wat ik niet goed kon inzien maar dat gebeurt. Ik sta nu 1e reserve voor de Brabantse, dus met een beetje (veel) geluk mag ik door !
Maargoed, waar we op trainen is vooral de impuls en een snelle reactie op mijn been. Middengalop op een volte, en uitgestrekte stap op een gebroken lijn is moeilijk, maar er zit verbetering in.
We trainen thuis op M/Z niveau, en op wedstrijd zijn we M2 startgerechtigd. Het is een beetje snel gegaan want 9 mei zijn we voor het eerst M gestart. Over 2 weken stond ons debuut gepland, maar die heb ik afgezegd vanwege mijn 1e reserve plek. Wie weet.
Maargoed de foto's, ze zjin dus in eigendom van Mariska Musch ( zoetje_ ) en mogen niet gekopieerd of gebruikt worden !
1.

2.

3.

4.

5. afgroeten

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

een reactie is leuk
tips zijn altijd welkom

.. achja,
(en wizje ook!)
.
, zou niet weten hoe dat ie nog losser moet worden. Ik had 2 x in de 170, 176 ofzo. Bedankt
Ik heb er ook last van in de middendraf