Afgelopen dinsdag had ik een crosstraining in Biddinghuizen samen met nog 2 meisjes waarvan 1 ook een bokker is, Hesterv (niet echt actief). Dit was voor Melano de tweede keer dat ik daar was (de foto's van de 1ex staan in m'n profiel
). Omdat we eerst op een andere datum hadden afgesproken maar mijn vader natuurlijk weer niet kon moesten we hem verzeten. Na dinsdag 8 april dus. Ik kwam daar aan kreeg ik te horen van Hester dat Gert Naber het niet in de agenda had opgeschreven en hij er daarom niet was
heel erg fijn dus. Nu kregen we les van ee stagere maar veel minder was dat natuurlijk.
Toch was het een hele leuke les en daarom zijn hier nu de foto's ervan
:Omdat dat zand daar best wel zwaar was had Melano er best wel moeite mee. De boomstam lag veel hoger dan zeg maar waar Melano moest afzetten.
Niet lachen
:Daar lag ik bijna.
Toen ik deze foto zag moest ik zo lachen
Ik ree op die boomstam af gewoon in een goed tempo en Melano weigerde echt op het laatste moment. Volgens mij maakte die zo sliding want je ziet echt al dat zand in het rond vliegen. Het scheelde niet veel of ik er lag er naast. Gelukkig kon ik snel weer naar achteren kruipen
Tadaaaa, het bewijs dat ze het wel kan
En toen de waterbak.. Gewoon zo erin stappen via de andere kant deed ze wel maar van de afsprong erin, echt niet

En daar stonden we dan met ze allen (de rechter is trouwens Hester met Lars). Die andere 2 pony's hadden er ook veel moeite mee maar uiteindelijk deden die het wel. Melano, die dacht er niet over
het is me niet gelukt om hem erin te krijgen
Eruit springen deed die maar al te graag
Zelfs uit stilstand
De grepel, erg eng is dat natuurlijk.
Of die hier nou weigerd weet ik niet maar de foto hieronder is daarna nog een keer gemaakt en daar springt die wel

Daarna werd het helaas te donker om foto's te maken.
Hier zijn ook nog 2 foto's van Hester met Lars:
In de waterbak...
Volgende week zaterdag is Roden, heb er echt zo zin in
Ik hoop trouwens niet dat er daar een afsprong is in de waterbak
Heel veel succes volgende week in Roden
Vind crossfoto's zowiezo altijd wel leuk (als het goed gaat tenminste 
melano is een superspringertje, zag het ook al in je profiel 

Maar die ik wel zie zijn echt leuk