Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar dat kost tijd he..
Mellanie_ schreef:ik rij met springteugels. en ik moet wel zeggen dat ik vrij onrustige handen heb,
maar mijn paard loopt dan een paar passen ontspannen aan de teugel en dan
gaat hij weer met zijn hoofd omhoog, dus dan zet ik weer druk en dat gaat de hele tijd zo door.
ik weet ook niet echt goed wat ik daaraan moet doen..
maar ik denk wel dat ik dressuurteugels ga proberen omdat die glad zijn bedankt voor die tip

Citaat:Je paard is totaal niet nageefelijk
M_VE schreef:Nee, je rijd je paard niet aan de teugel maar trekt hem naar beneden. Je paard is totaal niet nageefelijk.
Krijg je les?
M_VE schreef:Mellanie_ schreef:ik rij met springteugels. en ik moet wel zeggen dat ik vrij onrustige handen heb,
maar mijn paard loopt dan een paar passen ontspannen aan de teugel en dan
gaat hij weer met zijn hoofd omhoog, dus dan zet ik weer druk en dat gaat de hele tijd zo door.
ik weet ook niet echt goed wat ik daaraan moet doen..
maar ik denk wel dat ik dressuurteugels ga proberen omdat die glad zijn bedankt voor die tip
Nee, je rijd je paard niet aan de teugel maar trekt hem naar beneden. Je paard is totaal niet nageefelijk.
Krijg je les?

Mellanie_ schreef:okeej wanneer is een paard volgens jou nageeflijk dan?

Mellanie_ schreef:dat zet me aan het denken want ik laat altijd onbewust de teugels vieren tijdens het rijden, en dan moet ik ze weer oppakken.. heel raar maar ik doe het altijd..
ik heb vroeger leren paardrijden op een manege en daar hebben ze er ook nooit wat van gezegd en als klein meisje denk je daar niet bij na..
dankjewel @beantsje