Frits is een 10 jarige newforest ruin met wat Arabisch bloed, ik rijd hem nu bijna 8 maanden
Wat ik nog steeds met heel veel pelzier doe! We trainen nog gewoon op B niveau, soms nemen
We pasjes wijken mee en doen we heel veel afwisseling tijdens het rijden, Zowel dressuur en springen,
Buitenritten, longeren, wandelen, losgooien, vrijspringen, grondwerk etc.
Ik zou graag willen weten wat jullie van ons vinden als combie en of we de B al aankunnen!
De punten waar we nu aan werken zijn mijn houding, ik heb een hele lange tijd geen exacte rijfoto's
Meer gehad en mijn houding is zeer slecht achteruit gegaan (vooroverzitten) eerder had ik daar
Niet zo veel last van maar we werken er nu aan! Ik rijd nu veel tempowisselingen op mijn been en zit,
Dit werkt heel goed in de training waardoor frits minder gaat 'dribbellen' ook beginnen we nu af en toe
Met een paar pasjes wijken, meestal is het maar 2 passen maar overal is een begin!
Nu de foto's! Ze zijn gemaakt door N_Fotografie @ bokt, super bedankt!
Ons vorige workt topic: [RT-HAW] Passorapart @ dressuurwork.
1. Instappen.

2. Warmdrafen, (niet voorover vallen!).

3. Pasje terug rijden.

4. Inzet volte, geef hier wat mee.

5. Galop linksom.

6. Galop rechtsom.

7. Drafje, (keek tegen de zon in).

8. Woow nog nooit zo'n slechte houding gezien, foei!

Reactie's, tips allemaal welkom mits opbouwend!

Daaag!
ik rij ook nog lang niet alles bij elkaar en vaak tegen de hand..maar ik maak wel wedstrijdkilometers..hartstikke leuk en leerzaam. Gewoon die kaart aanvragen en het in de test gooien.. jullie zijn een hartstikke leuke combi!
je kan echt zien dat jullie vooruit zijn gegaan! let wel een beetje op je handhouding.De meeste tips zijn al voorbij gekomen, veel succes met Frits
! 
Leuke combinatie alvast!
. Hehe.