Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PaardPonyL schreef:Los heb ik idd ook al geprobeerd, maar het lijkt wel of hij het gewoon vertikt om te lopen als ik dat wil.
Af en toe draait hij zich ook naar mij toe en doet een beetje uitdagend..hoewel ik verder toch met alles de baas ben en hij ontzettend braaf is, maar zodra ik van hem vraag om in beweging te komen(zonder dat ik er zelf langsloop)slaat hij gewoon om in een koppig en vervelend paardje..verder is hij altijd zo rustig en braaf..maar de zak aan de zweep zal ik ook eens proberen, dank je;):D
roybrit schreef:@Roybrit: Hij lijkt me duidelijk niet lui. Zowiezo vind ik dit soort dingen echt onzin.
[/quote]PaardPonyL schreef:Ja ik denk dat hij het wel snapt hoor..hij kent het commando stap, met het aan de hand oefenen ed(wat ik de afgelopen 4 maanden heb gedaan, sinds ik hem heb), maar zodra ik dat commando geef gaat hij met zijn hoofd hoog gewoon naar me staan kijken alsof hij me uitlacht haha zo lijkt het wel een beetje..hij wilt gewoon de baas zijn denk ik zo, maar wat ik dan raar vind is dat hij dat echt alleen aan de longe doet en verder juist alles behalve bazig, hengsterig, dominant is..
Miss_Malfoy schreef:roybrit schreef:@Roybrit: Hij lijkt me duidelijk niet lui. Zowiezo vind ik dit soort dingen echt onzin.
zij zal het paard zelf het beste kennen![]()
hij word echt niet gelijk bang voor pastic hoor! dan zouden alle paarden bang zijn voor een zweep daar tik je toch ook mee op de grond