Gisteren (woensdag) had ik voor het eerst les aan huis op Nelson, Nelson is een KWPN ruin van ongeveer 16 jaartjes, en heeft met springen hoog gelopen met dressuur weet ik jammer genoeg niet zo veel van, maar heb wel in de gaten dat hij verder is dan mij hihi,
hij heeft bijna een jaar stil gestaan omdat de eigenaar geen tijd meer had, door extra werk en ze wou mij nog niet te veel op hem laten rijden omdat hij er één is die van alles gebruik maakt, maar ze ziet er nu in dat goed gaat, en samen een hoop verder komen,
ik mag zelfs dressuurwedstijdjes rijden met Nelson, maar daar wacht ik nog even mee, tot volgend jaar mei ongeveer, ik wil eerst wat beter en wat verder zijn met zijn knopjes en hem wat beter in de gaten krijg, daarom heb ik om de 2 weken woensdag les van een Z-spring/dressuur instructrice, en had gisteren les, we hebben het rustig en veel stap gehouden om zo eerst elkaar beter te leren kennen ( tussen instructrice en mij + paard) en zijn veel bezig geweest met loswerken omdat hij dus zo lang stil gestaan heeft,veel kleine voltes gemaakt en weer vergroten, en toen weer halthouden, hij was gisteren al een stuk losser dan paar weekjes terug,
op de foto's lijkt het wel alsof hij heel sterk is en hangt, dat was NIET het geval ik had netjes contact, dus verbinding en had hem haast op de pinken,
oke ik laat jullie niet langer w8ten hier komen de foto's

1)

2)

3)

4)

( hihi ja sorry de bak is niet zo perfect als bij anderen )
5)

6)

7)

en dan nog even een foto van vorige week, dat je na 1 les al wel duidelijk verschil ziet, tussen ons,,
, ik moest wel goed opletten aan mijn rechte kant, dat ik me daar lang maak, rechte kant in mijn moeilijke kant zei ze, en dat breng je snel genoeg over op het paard dus liep hij idd rechtom moeilijker dan linksom hihi
, maar het komt wel helemaal goed,oke ik zal nog even een foto bij doen van vorige week.

bedankt voor het kijken en laat een berichtje achter,
en commentaar mag zekers.

je hebt hem lekker aan de loop.

wel erg jammer, maar dat komt gauw genoeg, helemaal nu hij lang stil gestaan heeft, krijg je snellere spiertjes