Het is verder een hele fijne pony, we rijden groentjes dus B. Ik heb 's ochtends een proef gedaan, 's middags parade, en 's avonds nog een proef. De foto's zijn van de proef in de ochtend.Met het losrijden wist hij heel erg goed waar de uitgang zat, en dat was erg vervelend met losrijden. Hij probeerde steeds naar de uitgang te rennen, dus het was niet bepaald ontspannen
Hij was ontzettend sterk, dat is ook echt een probleem van ons. Verder ben ik heel erg geneigd om als hij sneller gata draven, dat ik ook sneller ga lichtrijden. Wat ik dus niet moet doen, want dan gaat ie nog harder
mijn kapstokjes zijn ook vreselijk!In de proef was hij ook ontzettend sterk. Bij middendraf viel hij in galop, en de voltes waren verre van rond, door zijn sterk maken en de ring uit proberen te rennen. Gelukkig zaten er ook hele goede stukken tussen waar ik erg trots op ben!
goed, genoeg gepraat, de foto's:Het losrijden:
Hier zie je dus dat hij uitstekend wist dat als hij naar recht zou gaan, hij bij de uitgang was
Zie je het baasje? daar rechts is de uitgang!
mijn kapstokjes....Ik geloof iets te diep, dat doet ie nog wel eens, dan gaat hij duikelen. En weer mijn kapstokjes..
Niet te hard
Eerst moet mij wat moed ingepraat worden...
De proef:
Netjes aanmelden, pony ziet iets moois
Binnenkomen, ik zit heel gespannen
Volte?
Poging tot rechte lijn, kapstokjes
En dan de galop, hij werd ontzettend sterk...
En ging koppeltje duikelen
Toch wel trots!
Even bijpraten hoe het ging hihi
Brave pony in de parade! daar was ie gewoon veel braver mee dan met de proef, ondanks de muziek, een steigerend opgefokt paard waar ik naast reed, en de klappende mensen! daar was ik zo blij mee
Ik had met deze proef 183 punten, en met de proef 's avonds 190!
commentaar is (heel erg) welkom, mits onderbouwd!

Met losrijden kan ik het me voorstellen, maar in je proef moeten ze echt naar beneden. Óf je moet in zomertenue mogen starten.
gelukkig kreeg ik er commentaar van de jury op en had ik ze de tweede proef netjes naar beneden