Zaterdag hebben Umi (8 jr) en ik onze laatste wedstrijd in de B gereden. We moesten nog
1 wp'tje maar we zijn met 3 naar huis gegaan. Ik rijd haar nu sinds september en in
november zijn we gestart. We hebben nu 9 wedstrijden gereden en 12 wp's gehaald.
Dat resultaat had ik niet verwacht aangezien ze in september nog geen rondje fatsoenlijk
over de hoefslag kon lopen. Het was ook spannend wat ze op concours zou doen, maar
ipv heel lastig doen (wat ze thuis graag mag), is ze (meestal) de rust zelve in de ring.
We moeten echt nodig werken aan haar halshouding, ze moet veel meer opgericht en
duikt nu echt vaak te diep of ze wordt juist veel te lang. In de B wordt dit nog wel
gepikt maar in de L moet dit echt anders, desondanks gaan we toch direct maar door,
we zien wel of het gaat, zo niet kunnen we altijd nog een tijdje thuisblijven om te trainen.
Ik denk dat wanneer dit probleem is opgelost het beeld direct veel mooier wordt. Dus als
iemand tips heeft? Ik ben nu vooral bezig om veel kort achter elkaar te schakelen zodat
haar achterhand wat sterker wordt, wanneer deze er beter onder gaat hoop ik dat de voorkant
vanzelf al wat meer omhoog gaat.

Haar geconcentreerde koppie

Halsstrekken, ze gaat wel mooi met het neusje naar de grond,
alleen mag ze actiever van achter.

Moet wel zitten blijven

Allebei geconcenteerd bezig...

Prachtige kapstokken

Vind haar echt mooi over de benen gaan, alleen tjah die aanleuning
lijkt nergens naar..

Braaf paard!!!
Deze foto's zijn over 2 proeven genomen, ze staan alleen niet op
volgorde, de foto's zijn gemaakt door Equivision (gitta1977 @ bokt),
Bedankt!!

Succes in het L ! 
. Eigenlijk snap ik niet zo goed hoe je er bij komt dat ze slecht aan het been is?
Ben er verschrikkelijk slecht in om die dingen op maat te houden..
)