Karice is al zo'n 3,5 jaar mijn paard, heb heel veel met haar mee gemaakt, ze was heel vaak ziek, en is nog steeds 'ziek', ze heeft zoals ze dat noemen Einschuss, ook wel bekend als een Olifantenbeen.
Karice is nu 16 en wordt 21 juni 17, ik rij nu met haar B, en we gaan in Oktober starten, zijn we hier klaar voor?

Vroeger had ze nogal last van haar rug, is nu gelukkig over, heb veel les gehad, nu soms nog één keer in de week, maar ze staat nu tot september in de wei, lekker paard zijn. Je kunt op de foto's wel zien dat ze Einschuss heeft, en vragen daarover? PB gerust.
Ze heeft er geen last van, maar als het weer veel dikker wordt heeft ze koorts en heel veel pijn.... maar gelukkig is het al aardig over, ook is het vaak 2 maanden achter elkaar dat ze het krijgt, en soms blijft het gelukkig 6 maanden weg. Je kunt op de foto's ook zien dat ze wel moeite heeft met haar achterhand er onder te zetten, maar dit is mede door haar been. Ik vind het zelf al een hele verbetering, en ben echt trots op haar.
Ze heeft ooit in het verleden L2 dressuur gelopen, en M gesprongen.Mijn houding vind ik soms erg bagger, maar is wel erger geweest!
Hier de foto's!

Wijken, vind ze soms nog erg moeilijk.

Drafje, hier beloonde ik haar net.

Vind ik al een beetje netter

Mijn diva bij de les roepen

Stap, mag meer ontspannen

Geconcentreerd

Hier zie je dat achterhand-verhaal, mag ook meer ontspannen.

Achterhand én meer ontspannen.

Netjes!
Vind ik een fijn beeld.Commentaar mag, kan er alleen van leren.

?