27-04 was het dan zover, een date met Aniek (AniekR@bokt) van ARfotografie.
Dit is mijn laatste ponyjaar met Mister en daar horen mooie foto's bij

Er zaten verschrikkelijk veel mooie plaatjes tussen de meer dan 100 foto's.
Uiteraard heb ik de mooiste uitgezocht maar ook plaatjes waarin onze problemen naar voren komen.
* Ik hou mijn handen soms té hoog.
Dit vooral in de rechtergalop omdat dat zijn moeilijke kant is en ook omdat ik vaak mijn teugels te lang heb.
* In de hoeken vraag ik soms teveel stelling, ik moet hem rechter houden.
* Ik moet niet pielen als hij zich vast zet maar gewoon doorrijden
Mister loopt graag in zijn eigen houding en ik krijg hem daar soms moeilijk uit.
Op zo'n moment moet ik flink doorrijden om hen uit 'zijn eigen wereld' te halen, maar ik ga meestal pielen.
Gelukkig heb ik afgelopen weekend een cursus doorrijden gevolgd en hij laat zich een stuk fijner bewerken.

We rijden nu M2 en het gaat wat moeizaam, hij is redelijk overbouwd en dat werkt niet echt in ons voordeel.

Hij is natuurlijk ook de jongste niet meer en dat merk je wel bij het warmdraaien.
Ik rij tot Juli dressuurwedstrijden, hoop dan Z1 startgerechtigd te zijn. Dat vind ik een mooie afsluiter.
Het ligt in de planning de laatste maanden tevoorschijn te komen in de springring.
Natuurlijk ligt het eraan of hij het allemaal aankan maar ik kan zijn enthousiasme tijdens het springen gewoon niet negeren.
Hij vind het zó leuk, dat een paar B-parcoursje me een leuke afsluiting lijken.
En nu!
De foto's!

Hier 3 problemen tijdens het losrijden:
* mijn teugels zijn te lang, ik knik hierdoor raar in mijn polsen
* achterhand blijft achter
* meneer wil niet genoeg zakken aan de voorkant

Middendraf vinden we echt moeilijk, gaat wel beter:

Dat hij hier te diep loopt vind ik niet erg, de achterhand wordt goed ondergeplaatst, daar wil ik heen.

Even wakkerworden!

Super beenwerk!
Hier zie wel duidelijk mijn handen (breed, hij was wat heet op het strand) maar vooral hoog, en dat mag niet!

Over het achterbeen gesproken.. blijkbaar wel aanwezig

Graag tips en commentaar, maar wel aardig zijn hé

Oja!
Ik moet RECHT voor me kijken
Heel veel succes nog, hopelijk wordt dit jaar een super afsluiting van je ponyjaar!
(als superman natuurlijk)