Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik zou ook pas aan je aanleuning gaan sleutelen als hij een heel stuk beter aan je hulpen wordt. Pas aan de voorkant knutselen als het gas en de rem echt goed geïnstalleerd zijn dus. Verder is de bak niet voor niets langwerpig, maak daar gebruik van! Ik zou hartstikke dol worden van al die voltes

indriss schreef:Nog enige tips om de aanleuning te verbeteren?Ik heb nauwelijks verbinding en wil graag meer lengste in de hals hebben.
sanne_ schreef:Ik zou ook pas aan je aanleuning gaan sleutelen als hij een heel stuk beter aan je hulpen wordt. Pas aan de voorkant knutselen als het gas en de rem echt goed geïnstalleerd zijn dus.

). Op de volte is zeker niet saai als je schakelt das voor een jonkie heel erg moeilijk. Wel zou ik gaan lichtrijden en kleine stukjes doorzitten, niet zo lang. Je mag wat losser worden in je lijf en minder grote hulpen geven met je been en zit. Bij aandraven van halthouden kan je dat heel goed zien. Je geeft de hulp met je hele lijf. Ik ga ook mee met PSM beter teugels wat korter en hand mee naar voren. indriss schreef:Graag kritiek.....