Eerst even wat info over de pony;
Target is een welsh cob die in zn vroegere jaren M dressuur heeft gelopen. Hij is nu al tegen de 20 denk ik, en loopt denk ik al ruim 9 jaar in de manegelessen mee. Het is een ontzettend braaf dier waar menig ruiter zijn eerste lessen op heeft gehad. Als er iemand is die bang is, dan word je op Target gezet, en die zorgt dan wel voor je

Ik rij nu zo'n 5 jaar met heel veel plezier op (inmiddels) HC de Haerst. Eerst moest ik niks van Target weten, maar later vond ik zijn knopjes en dan is het zo'n schat! Dan kan die ook zeker nog erg leuk lopen.
Gister heb ik een onderlinge manegewedstrijd gehad. Gezien ik al járen wedstrijden rij, en door héél veel mazzel telkens mn punten kreeg, meost ik over naar de M1... Ze gebruiken de KNHS proeven, maar ze worden redelijk mild gejureerd. Ik wéét dus ook dat als ik zoals hij nu loopt officieel zou gaan rijden, ik waarschijnlijk nog niet eens een wp in de B zou rijden
Het gaat mij echter vooral om het leermoment en de ervaring die ik hierdoor op doe! Als ik commentaar op mn protocol heb staan, neem ik dat mee naar de les, zodat we er aan kunnen werken! 
De wedstrijd gister ging niet al te best. Ik had iets te veel tijd genomen om om te zadelen, en toen kwamen ze me al halen dat degene voor mij al in de ring was! Dus stress stress
Target had al een proef gelopen, dus hij was al redelijk warm gelopen... Heb dus even flinnk geschakeld, stukje SB geoefend en toen moest ik de ring al in! De omstandigheden hadden dus beter gekund, maar ik weet dat Target zn best heeft gedaan en dat vind ik het belangrijkste 
Ik wil graag van jullie horen wat er aan op te merken is, maar hou het vriendelijk
Ik rij Target maximaal 1x in de week, en hij word ook veel door andere mensen gereden, dus het is elke week weer opnieuw beginnen! 
Mijn eigen puntjes;
* Niet voorover kukelen
*Beugels misschien 1 gaatje langer
*Ik zit te ver achter in het zadel
*Target moet meer in de nageving
*Zn achterhand was er in dit geval niet onder.
Nou, na dit ellenlange verhaal, de foto's!

Ik moet echt veel trotser op mn pony gaan zitten

Zn middendraf is zó niet uit te zitten

Ik weet dat Target zn best wel heeft gedaan, maar t gegeven dat het in de les altijd zo veel beter gaat is wat jammer

Ik had trouwens 165 punten, wat ik nog best mee vind vallen!
De foto's zijnt rouwens gemaakt door horsefotografie.nl, de fotograaf zit ook op bokt maar ik ben zo zn naam vergeten
Dankje voor je berichtje 
Tijdens diagonaal middendraf, of galopstukjes