Ik ben vandaag voor de eerste keer gaan buiten rijden met mijn paard. Mijn vriend op de fiets.
Ik weet dat ze bij de vorige eigenaar al buiten is gaan rijden enzo dus het is niet dat ze bang is van iets.
Nu was ik nog maar 100m weg en ze werd zeer vervelend. Ze wou telkens terug draaien richting stal. Ze ging telkens opzij en achteruit en zag de beek naderen dus ben afgestapt en tevoet een stuk verder gegaan tot ik niet maar naast de beek zat (dan was ze wel rustig). Dan terug opgestapt en ze wou weer terug draaien. Het gevecht aangegaan en heeft zich uiteindelijk gewonnen gegeven. Dacht ik...
Even verder kreeg ze het weer. Deze keer naar achter gaan en vanvoor een beetje omhoog gaan (net dreigen) en beetje bokken. Telkens wou ze terug richting stal...
Weer het gevecht aangegaan en ze nog een paar passen verder laten gaan en dan terug gedraaid.
Toen deed ze natuurlijk niets meer. Ik moest zelfs geen voeten geven ofzo...
Het is niet dat ze naar huis zou rennen.
Ik vond het wel een beetje gevaarlijk en zeker omdat ik niet weet wat ik eraan moest doen.
Het was dus geen ontspannende wandeling in het bos...
Ik had haar voor de wandeling al wat los gereden in de piste zodat ze al iets in het zweet stond.
Weet iemand raad???
Alvast bedankt!!!