Vandaag hadden we weer les, bij het opstappen voelde ik al dat ze licht ontvlambaar was
Ik wilde graag een keer foto's van een les ipv gewone training om eens te zien of dat nog verschil maakt.
Omdat ze zo hót was kan ik nog niet echt zeggen of het anders toont dan gewone training, wel is duidelijk dat ik zo bezig ben met het luisteren, tips opvolgen en op Pride letten dat ik veel minder op mijn eigen zit gelet heb
Aandachtspunt!We zijn vooral bezig (geweest) met het vlug maken van het achterbeen, niet op de kop willen duiken en rechtrichten (zeker voor het aanspringen naar de galop, zodat ze mooi egaal aanspringt en niet met het kruis omhoog). Ook het opsluiten/compact maken oefenen we veel, waardoor de soms wat achter de loodlijn kruipt..
Puntjes:
* Nog iets achter de teugel her en der. Dit komt omdat ze zich graag lang maakt en het precieze evenwicht moeten we nog vinden!
* Benen niet afsteken (heb korts op aanraden van bokt mijn beugels weer een gaatje lange gemaakt, misschien heb ik hierdoor weer minder steun?)
* Rechtop blijven zitten (galop)
* Niet achterin mijn zadel gaan zitten als Pride druk wordt
* Voor me uit kijken
* Tenen naar binnen!
Paspoortje:
Naam: Pride
Ras: Welsh Cob
Geslacht: Merrie
Leeftijd: Bijna 5
Nivo: B & L oefeningen, niet gestart

*Stampvoet* "Ik wil beginnen, baas!"
Instappen:

http://www.pink-horizon.nl/les/st3.jpg
En aan het werk

Stukje wijken:

En nog even galloperen

Zijn nog genoeg puntjes te vinden uiteraard maar instructrice was helemaal tevreden en vond dat het erg goed ging. Zelf ben ik vooral heel blij met de actie van achteruit, dit was echt héél anders, enkele maanden geleden!!!
)