Paar dagen geleden weer gereden, alleen we hebben een beetje een dipje..
Goldie heeft problemen met de spieren in haar rug, vandaag dat ze die niet goed kan gebruiken, en de nageeflijkheid is ook moeilijk. (ligt ook aan mij..)
Hier is wel naar gekeken, dus maak je daar geen zorgen over

Even wat info:
Goldie is een Arabier, en vrij snel en voorwaarts ohz. Ze loopt graag over de buitenschouder weg, ik ben hier ook heel hard mee aan het oefenen.. Ik rijd af en toe onderling wedstrijdjes, ik hoop -als het beter gaat allemaal, met de nageeflijkheid etc- over een half jaartje een startkaart aan te vragen!

Het rijden ging altijd heel goed, maar de laatste tijd niet meer, op een gegeven moment had ik het niet meer, heb de knop op nul gezet, en ben helemaal overnieuw begonnen, ben nu bezig met de draf op MIJN tempo te houden, en de galop rustig, en der passen af te laten maken.
Ook ben ik bezig met ontspanning en nageeflijkheid.
Per 1 juni krijg ik elke week priveles, dus weet wel bijna zeker dat ik dan met sprongen vooruit zal gaan

Ik sta open voor tips, maar ik hoef niet 30x hetzelfde hebben!
Graag tips waar ik wat mee kan doen 
PS: Foto's staan niet op volgorde

Goede hals/hoofdhouding, ik lijk heel raar te zitten met mijn handen, maar ik gaf iets meer teugel, om te kijken of ze nog wilde volgen.
1

Rare rughouding van mij?

2

Kijken of ze mijn buitenhand volgde, schouders wel scheef.
3

Aardig achterbeen al.
4

Buitenhand te ver naar voren..
5

Dit gebeurt er in de galop: Kop de lucht in (op deze foto valt 't nog wel mee..), en rug helemaal wegdrukken...
6

Halsstrekken,
.. en daarna: Klaaar!!7

Na een dag ^^ lekker fanatiek bezig te zijn..: Lol met je knol!!
8

RACEEENNN!!!!!
Ik weet het, ik zit voor geen meter, goldie loopt voor geen meter.. maar dit is verre van serieus 
Liefs,
Minjon!

9
In de manege